Kısa Zamanda Kalıcı Kilo VerdirenFormül!

Çarşamba

Doğum Sonrası Kilo Verme Yöntemleri İle 4 Ayda 45 Kilo Kalıcı Zayıfladım

Doğum sonrası kilo veremiyorum
Pek çok listeli diyet denedim;
3 günlük Amerikan kalp vakfı diyeti denedim , 3 günde 5 kilo verir deniliyordu ben 3 kilo civarı verdim.
Diyetisyen kontrolünde diyet yaptım, ilk başta biraz verdim, ancak çok yediriyordu başarılı olmadı ve çok ağır kilo verdim. Sağlıklı zayıflama diyetleri değildi bunlar. Çünkü akibetim bunu gösterdi bana.  Ağır kilo verince motivasyonum düşüyor.

Ayrıca ne zaman diyete giriyorum dersem daha çok yemek yiyesim geliyor. Yemek metabolizmamı daha çok hızlandırdığı için sık yemeye başlayınca duramıyorum. Böyle olunca da doğum sonrası kilo veremiyorum. Kalorisiz şeyler bile yesem kilo yapıyor sık yemek yediğimde. Senelerdir diyet yapmama, pizza, patates kızartması, hamburger, mantı, makarna , kızartma ve yağlı yemekler gibi sşeyleri yemememe rağmen kilolu olduğuma bazen inanamıyorum. Diyet şeyler yiyerek kilo almak daha üzücü geliyor bana.
DOĞUM SONRASI KİLO VERME
   Genelde dışarıda yada evdeki sofrada kimse çok yediğimi görmez. Zaten çok yemem de ama yemekten kalktıktan sonra sürekli atıştırıyorum, sanki yemek yiyince acıkıyorum yada canım tatlı istiyor.
  Delicesine acıkma olmuyor bende, sıkıntıdan yeme ihtiyacı oluyor. Genelde evde canım sıkılınca yiyorum.  Hiç birşey yapamıyorum çünkü kendimi buzdolabı başında buluyorum sıkıntıdan.
    İş yerinde çok yoğun ve stresli olduğum zamanlarda atıştırmaya vaktim kalmıyor. Yemeği bile sandviç ile geçiştirdiğim oluyor.

   Şimdi içim daha rahat. Çünkü sağlıklı zayıflama diyeti buldum ve ilk 2 hafta 7 kilo verdim. Doğum sonrası zayıflamak için ideal bir diyet diye düşünüyorum. Sağlıklı zayıflama diyetini kilo problemi olan her insan denemeli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder